søndag 30. november 2008

Ting 23

Tror ikke jeg finner noen enkelt-favoritter innenfor 23ting, men synes Blogging og Direkte kommunikasjon kan være nyttig både på jobb og privat. Lek med bilder var artig.
Facebook derimot, synes jeg var oppskrytt.
Jeg har fått en større forståelse av mange av disse tingene gjennom kurset, og synes opplegget har vært bra. Barrieren med å ta i bruk slike verktøy blir klart mindre etterpå. Jeg kommer nok til å jobbe mer med flere av tingene.
Tre treff over ti uker med hovedvekt på egenjobbing har passet godt.
Oversikten over deltakernes framdrift har motivert, samt at de andres blogger har kunnet fungere som en veiledning når problemer har oppstått. Rask respons og positive kommentarer fra kursholderne har også klart medvirket til økt inspirasjon.
Jeg anbefaler kurset til andre, ja.

3 kommentarer:

Marianne W. sa...

Gratulerer med fullført kurs i 23ting! Sees på neste samling.
Hilsen Marianne

Anita sa...

...og du mener kanskje at du ikke er "halvgammel"? Gang alderen din med to du, og jeg vil si du er i nærheten av gammel, ja!

ab sa...

Hei Eirin , du jobba jammen fort på slutten! Skriver bra om punktene, gjør du også. Litt å tygge på... Håper det blir oppfølgingskurs. GOD FØRJUL!